Polityka Zwrotów – K&M STORE

1. Prawo odstąpienia od umowy

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, należy złożyć stosowne oświadczenie – np. drogą mailową na adres: zwroty@kmstore.pl lub za pomocą formularza zwrotu dostępnego na stronie sklepu.
  3. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy, umowa uważana jest za niezawartą.

2. Warunki zwrotu

  1. Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym:
  • nie może nosić śladów użytkowania wykraczających poza zwykłe sprawdzenie,
  • powinien być kompletny, w oryginalnym opakowaniu (jeśli to możliwe).
  1. Klient zobowiązany jest do odesłania towaru niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował sklep o odstąpieniu od umowy.
  2. Koszt odesłania towaru ponosi Klient, chyba że sklep uzgodni inaczej.
  3. Zwroty należy wysyłać na adres:

K&M Store – Zwroty

,ul. Kolonia Płoskie

22-400 Zamość

tel. +48 697114792

e-mail: kmluxiuriesstore@gmail.com

3. Zwrot płatności

  1. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostawy (do wysokości najtańszego zwykłego sposobu dostawy oferowanego przez sklep).
  2. Zwrot następuje w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przez sklep zwróconego towaru lub potwierdzenia jego odesłania – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
  3. Zwrot płatności realizowany jest tym samym kanałem, jakim dokonano płatności, chyba że Klient zgodzi się na inny sposób.

4. Towary niepodlegające zwrotowi

Zgodnie z przepisami prawa, prawo odstąpienia nie przysługuje m.in. w przypadku:

  1. Towarów wyprodukowanych na specjalne zamówienie Klienta lub spersonalizowanych.
  2. Produktów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, których nie można zwrócić po otwarciu ze względu na ochronę zdrowia lub higienę (np. kosmetyki, bielizna).
  3. Produktów ulegających szybkiemu zepsuciu lub mających krótki termin przydatności.

5. Reklamacje

Polityka zwrotów nie wyklucza prawa Klienta do złożenia reklamacji w przypadku towarów wadliwych. Szczegóły dotyczące procedury reklamacyjnej znajdują się w zakładce: Reklamacje lub w Regulaminie Sklepu.

6. Kontakt w sprawie zwrotów

📧 E-mail: kmluxiuriesstore@gmail.com

📞 Telefon: +48 697114792

📍 Adres do zwrotów:

K&M Store – Zwroty

ul. Kolonia Płoskie 22-400 Zamość